fredag 18 januari 2008

Sekretessbelagd information

Haha. Det bästa med att ha mycket överflödig tid är att man kan ägna sig åt allmänt onödiga men småroliga saker, som att t ex googla sig själv. Upp ploppade en lista över slutresultatet i ungdomsserien i orientering här i trakterna från -97. Kul tänkte jag! Till min besvikelse upptäckte jag att jag hade slutat på 4:e plats (fem pers deltog i serien) med stolpskott som Louise Creutz, Josefin Dahlsten och Cecilia Bergander före mig. Vafan!? Hittade även en oväntad joker i H 10-klassen, ingen mindre än Albin "aLbo" Åkesson! Säkerligen en mörk hemlighet i hans förflutna.

Viken tur att jag la av med de där dumheterna och började sparka boll.


Placebo - Running up that hill

5 kommentarer:

Anonym sa...

Chromatics - Running up that hill :)

/jagg

Anonym sa...

du borde komma till fotbollen.
tycker jag. det vore bra för oss!

Sofia sa...

ska upp till fjällen hela våren, så hnner inte med nån fotboll tyvärr :/

Anonym sa...

Haha, ja. Springa är en jävla överflödig grej.

/Ols

josefin sa...

jag satt och googla på mitt namn och då fick jag upp din blogg och detta inlägg. komiskt inte sant?! Det hade kanske kunnat bli en liten orienterare av dig soffan? på tal om dåliga smeknamn, var det en kompis till jonatan som frågade om han brukade kalla mig för soffipropp? hallå? jag heter josefin inte sofie. och även om jag hetat sofie så hoppas jag ingen skulle kallat mig för soffipropp. haha. ha det gott! //jossan stendahl ;)