onsdag 16 januari 2008

Ännu en dag jag glömt imorgon



Det finns många sådana dagar. Just nu samlar sådana dagar på hög. Igår kände jag mig så ensam en stund att jag mer eller mindre körde massutskick med sms till diverse folk i stilen "Vill du med ut och gå?", "Kan du färga mitt hår imorgon?", "Vad gör du på torsdag?". Sedan satte jag mig och stirrade på mobilen en lång stund, självklart var det inte en jävel som svarade.

En sak är i alla fall säker. Jag kommer aldrig i mitt framtida liv ligga samhället till last genom att glida runt på sjukskrivning eller A-kassa. Det är helt enkelt så förbannat TRÅKIGT.

Man borde vara lika klok som Becks, det borde man. Se saker lite mer från den ljusa sidan, gilla läget eller iallafall vara en smula realistisk. Men nej, dagar som de här är jag oftast allmänt krass och kan endast se från den grådaskiga, blaskiga skitsidan.

1 kommentar:

Anonym sa...

du förresten, min mobil har laddat ur å ja kan inte ladda den, så de är meningslöst å skicka nått till mig :) . Men om du vill kan du ladda ner skype, lätt som en plätt, bara sök på skype på google å ladda ner! man behöver inget headset heller om du använder din macbook. Så kan du använda en av dina menigslösa timmar till å prata me mig :P /barr