måndag 7 januari 2008

Allt jag gör är bara plast

Nu börjar det. Om inte idag så iallafall nu de närmsta dagarna. Mitt sysslolösa, arbetslösa, innehållslösa, värdelösa liv. (Det här med att överdriva ligger i släkten). Hur som helst, sedan jag kom hem har jag varit bortskämd med sällskap, julmys och andra allmäna trevligheter. Nu åker alla antingen väg, börjar jobba, eller så har pluggstriden dragit igång för dem återigen. Jaha. Och här sitter jag.

Men än så länge lider jag väl inte, funderar faktiskt på att ringa Ludde och fråga om han har ett par goda tips angående denna nya livvstil jag ska försöka mig på en månad framåt. Han om någon borde ju veta.

Och jag gläder mig för Sandra, även om jag är ledsen för att hon ska åka.

The Futureheads - Skip to the end

3 kommentarer:

K Hanna sa...

Ocksa detta liv ger erfarenheter som allt annat :)
Tu es bienvenue en france si tu veux aussi :)

Anonym sa...

Don't worry, be happy! :) /wiskey clara

Sofia sa...

tack tack. Whiskey och frankrike, det ska jag överväga.