lördag 4 augusti 2007

Sol, mjölk och ben


När solen väl gluttar ut ur molnen med sitt storslagna leende, då käkar myggen upp våra redan magra ben. Attsingen. Aldrig att vi får vara helt nöjda.

Hur som helst, det fina med ett välfyllt hus är ett välfyllt kylskåp (läs mjölkfyllt kylskåp). Att vara utan mjölk är ungefär som att vara utan ett ben.

I övrigt ska jag med basta ta åt mig av Gustafs pik och stå för den bloggskrivande, kaffelattedrickande, mainstreamsvenne jag är. Till min nackdel står det faktum att jag är halvdansk. Attsingen återigen. Måste även inhandla ett par foppatofflor vad det lider. Som pricken på grädden får jag sumpa mitt exotiska efternamn också. Sofia Svensson får det nog bli. En Sofia Svensson ska jag bli. Eller?

Spoon - The way we get by

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sofia Carlsson är rätt snyggt annars. . . :D /c.c

Anonym sa...

Köper du foppatofflor går du icke (!) ombord på min båt :)