torsdag 23 augusti 2007

Luften bor i mina steg

Rättning (förlåt Håkan): Luften bodde i mina steg.

Hej svej fotbollsliv, nu går det visst inte längre. De sägs ju att man ska sluta på topp. Men i och med att jag är ruskigt nytänkande, tänker jag sluta nu. Längst ner i dyngan.

Jag känner mig snuvad på sommarn faktiskt. Sådär som när man tappar glassen i sanden. Det lär resten av den swänska befolkningen också göra iochförsig så vad dillar jag om? Ärligt talat så känner jag mig nästan lite snuvad på skolan också. Nu har den börjat och inte får jag vara med.

Äh, det här inlägget börjar bli bra mycket bittrare än vad det var tänkt. Den lätt sura tonen kan bero på att dagens företaganden har bestått av bankäranden och jobbansökningar. Väx upp för fan! (Nej för fan!!!)

Dags att ta reda på vad lurige Anders Wedin har knåpat ihop på Mount Pleasure, I´m all ears!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det där med sommaren håller jag med om, känns som om jag just slutat.
och jag tycker itne att du ska sluta med fotbollen. verkligen inte.

Anonym sa...

Ja, några år till i slapp/supahelatiden gymnasiet hade inte suttit helt fel:P

/Olsson