torsdag 9 augusti 2007

Finally


Med tanke på de senaste dagarnas totalpressade monsterschema är jag nästan förvånad över att jag inte hittat mig själv i ett hörn någonstans som en kapitullerad hösäck.

Nu har jag äntligen s.k. sommarlov, bättre sent än aldrig? Imorgon bitti går tåget till Götet, Slottsskogen och finfin musik för hela slanten. Heeeeerrrrrlish! Sen blir det lite regelrätt (i mina ögon) sommarlovsliv i skärgården.

Ingenting blir som man tänkt sig, det är en större sanning för mig nu än vad det varit tidigare. Ska bli jävligt intressant att se tillbaks om ett halvår och se vad som egentligen hände. Vad som blev av oss. Om det blev nåt alls eller om vi slutade som större fånar än vad vi är nu.

Alla säger hejdå nu. Men det är väl nu man gör sånt. Den ene i Florida, dena andre i Linköping, den tredje runt på fläng i Europe. Hej och hå, och alla ni andra.. Vart ska ni?

The Tough Alliance - First Class Riot

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).