onsdag 12 september 2007

Speedblogging at the office

Infør hær och nu ett nytt begrepp i vårt øverstræssade samhælle. Sitter just nu på jobbet och førvæntas naturligtvis gøra det jag ska, medan jag førsøker undvika att høgsta mega super-bossen upptæcker vad jag pysslar med. Smyg-speedblogging med andra ord.

Saknar mitt hemma-umgænge en hel del faktiskt, dock måste det erkænnas att det ær rætt skønt att kunna spatsera omkring på gatorna hær utan att folk kænner igen mig eller vet precis vart jag ær påvæg før omvæxlingsskull.

I øvrigt har jag det fint om ni undrar.(Jag hoppas ju att ni undrar lite, lite) Kækar mycket grøt, åker mycket tåg, hamnar ibland i horkvarteren på mina lunchpromenader i egna tankar (Ja, centrala horgatan ligger bara en gata bort, och kontorets nærmsta granne ær sexklubben "La Dolce Vita" (Så det lætt hænt, faktiskt!))


Och så en dansk favorit från en dansk i sitt tillfælliga danska næste:
Saybia - Brilliant Sky

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med ett dansk tangentbord hem till mig;D

/Olsosn

Sofia sa...

will do :D