torsdag 28 maj 2009

Hejbaberiba

Trots en rofylld och till synes harmonisk utsida, rasar laviner på insidan och saker går av och till stick i stäv mot det man förväntat.

Tur att vissa saker är konstanta. Green Day låter som de alltid har gjort och maj grönskar lika ofattbart knallgrönt även denna vår.
Brorsan kommer ut som musikant på lördag och i morgon ska min kondis bekänna färg.
Det kan nog blir en bra sommar det här ändå.


För övrigt, (nej, detta är ingen kd-propaganda) är inte dendäringa Ella Bohlin läskigt Lisa Kudrow? Det kanske är hon. Jäklar vad ballt det vore med Pheobe som EU-parlamentariker!

2 kommentarer:

Ella Bohlin sa...

Den har jag inte hört förut! Känner mig smickrad, älskar Phoebe i Vänner!!
Hoppas du kryssar mig så ska jag försöka leva upp till orginalet =)

Sofia sa...

haha!?