lördag 28 juli 2007

Allt, allt vill jag ha


Nyhetsmorgon, mysfaktor hööög. Det spelar egentligen inte särskilt stor roll vad de pratar om eller vilka häftiga/ohäftiga gäster som är där. Där helt enkelt bara den där soffan och myspratet som gör det. Lite same shit med typ Sommartorpet och Mys-slisk-Eeeernst. Helgmorgonslapp när det är som bäst.

Nu återvänder snart la familia från sin Normandie-tripp. Ack ja, lite tjabb i huset går an nu faktiskt. Synd bara att krukväxter inte är självständiga liksom. Morsan kommer ge mig långa onda blickar när hon upptäcker alla gröningar som jag omedvetet mördat i veckan.

Larvpotta (sofia) numero uno: "Va? Tycker hon att jag är ytlig? Jag är väl för fan inte ytlig!? Det är det väl andra som är i så fall! Bara för att jag inte lägger ut mitt inre register det första jag gör.. Men YTLIG!? Hmmpff.."

Ja, herregud. Ibland skulle jag vilja kunna hänga upp mig själv på en tvättlina, och samtidigt kunna stå en bit ifrån och peka, håna och rågarva och åt mig själv. Jag skulle kunna hålla på i timmar.

Nu väntar Vetlanda-visit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sofia? Blogg? Erkänn att du dricker tre latte om dagen och går runt i foppatofflor också :)