fredag 5 juni 2009

Sommarpepp


Ja men skit i regnet. Blir detta en blöt sommar så kan man ju alltid plantera sig med frimärksamlingen bredvid radion?
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=2873696


Kristian Luuk, Frida Hyvönen, Hanna Hellquist, Bodil Malmsten, Alex Schulman, Per Olov Enquist, Jerry Williams ("Det blir nog en del snack om motorcyklar, hockey och hundar. Men helt klart rock 'n' roll!") - Jag tänker lyssna!




Ibland får man stoppa upp. Stoppa upp och inse vad man måste göra. Ta en bil och åka långt för att träffa en vän. Flina lite för sig själv när man tänker på att det finns de som till och med klyver handen (jo men typ) för ens skull.



Jag kickar igång mitt sommarmood nu. Och känner ni att ni inte riktigt är där ännu; rid på min våg, dansa i mitt rus och lyssna på Håkan. Han vet vad han pratar om.



2 kommentarer:

Anonym sa...

haru tänkt på att sommarpepp rimmar på sommardepp?? :) /din vän

Sofia sa...

och på sommarknäpp!