söndag 18 januari 2009

Eventuell ond, bråd död

Ja, nu har det hänt. Mando Diao, mitt hjärtas husband och makarna av mitt livs eviga soundtrack har gått i puberteten. Nu ska det experimenteras och identitessökas. Ingen har väl missat, "Dance with somebody" på radion? En jävel till låt i och för sig. Men ja... man har ju ingen aning om vart detta ska sluta?

Snart står det klart om jag tänker gå med på ytterligare förhandlingar, totalt tappar fotfästet, hoppar ut för ett stup, eller bara tar ett avsked och lever resten av mitt liv med gamla Mando och vårt gemensamma förflutna.
Jag plockar fram min näsduk och sätter mig här och väntar med bävan. På albumsläppet i februari...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker verkligen om deras nya faktiskt. Och jag har aldrig varit ett direkt mandofan. Men. Du tror alltså att det kan blir en felvändning deras nya?