fredag 6 mars 2009

Splittrat

Märkliga saker händer. Jag lurar mattanter, går på autistiska discon och blossar upp i HBT-debatten. 

Way out wests line upp börjar se ruggigt trevlig ut.
Ska man sunka och gegga på Hultsfred för Killers och sir Lars skull eller göra Götet i ett par dygn; digga i Slottsskogen dagtid och virvla runt på klubb om natten? Det är frågan.

Eftersom VM i grubblerier satte fart i skallen redan kl 6.00 i morse är jag rätt trött nu. Nu vill jag tänka på ytligheter. Typ, hur min framtida bostad ska se ut. Lantlig idyll möter antikvariat möter rockfotoarkiv möter dansk design. Ja, det tror jag kan vara något!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså. The Killers. THE KILLERS!

jaggen sa...

wow blev ännu bättre idag! men ja, killers vill man ju se..

Anonym sa...

Vad händer här? Alltså egentligen.

Sofia sa...

Antony and the johnsons!

Sofia sa...

Här händer nog allt eller inget, skulle jag tro. Ett par minuters tidsfördriv då och då eller en rastplats för mer eller mindre djupa infall.